آموزش های حرفه ای کامپیوتر

کاملترین آموزش ها در خصوص کامپیوتر و ترفندهای کامپیوتری

آموزش های حرفه ای کامپیوتر

کاملترین آموزش ها در خصوص کامپیوتر و ترفندهای کامپیوتری

چگونه در ورد یک "نمودار" رسم کنیم؟

در سلسله گزارش هایی قصد داریم آموزش های کاملی از نحوه کار با واژه پرداز ورد به شما بدهیم، در این گزارش قصد داریم نحوه ایجاد تصاویر هوشمند را برای شما دوستان عزیز توضیح دهیم. 
نرم افزار word با استفاده از امکانات نرم افزار صفحه گسترده exel، قابلیت ایجاد انواع مختلف نمودار را در اختیار ما قرار می دهد.  
حتما تا به حال بارها پیش آمده است که در هنگام استفاده از نرم افزار Word قصد داشته باشید از داده های یک جدول نموداری تهیه کنید. رسم نمودار معمولا بر عهده نرم افزار اکسل گذاشته می شود زیرا در آن امکانات بیشتری در اختیار کاربر است و می توان نمودارهایی حرفه ای با ویژگی های بسیار خاص طراحی کرد. اما بعضی مواقع نیاز به پیچیدگی خاصی در طراحی نمودار نیست و تنها قصد دارید متن خود را با استفاده از یک گراف شکیل تر و خوانش آن را برای مخاطب ساده تر کنید. در چنین شرایطی نیاز نیست دردسرهای کار با اکسل را تحمل کنید و در عوض می توانید به کمک قابلیت های کمتر دیده شده خود Word نموداری کاملا کاربردی از جدول داده های خود تولید کنید.

انجام این کار بسیار ساده است. ابتدا در محیط Word جدولی که قصد دارید از داده های آن نمودار ایجاد کنید را انتخاب نمایید. کافیست ماوس را روی جدول برده و سپس روی علامت فلش چهارجهته که در گوشه جدول ظاهر می شود کلیک کنید. سپس در نوار بالا روی تب insert کلیک کنید.

گام بعدی کلیک کردن روی object در منوی text و باز هم انتخاب object است.
در پایان از پنجره باز شده گزینه Microsoft graph chart را انتخاب کنید.

همانطور که مشاهده می کنید این جدول از نظر تخصصی بودن در سطح پایین تری از آنچه اکسل در اختیارتان قرار می دهد است اما می تواند برای داده های خطی ساده تا حدود زیادی از وابستگی شما به یک اپلیکیشن دیگر کم کند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد