آموزش های حرفه ای کامپیوتر

کاملترین آموزش ها در خصوص کامپیوتر و ترفندهای کامپیوتری

آموزش های حرفه ای کامپیوتر

کاملترین آموزش ها در خصوص کامپیوتر و ترفندهای کامپیوتری

آموزش اکتیو کردن ویندوز ۱۰ و فعال سازی به صورت تصویری

اکتیو کردن ویندوز ۱۰ روش های مختلقی دارد و می توانید از طریق آن ها به فعال کردن ویندوز خود بپردازید. در این بخش قصد داریم به بررسی ساده ترین روش بپردازیم تا کمتر از چند دقیقه بتوانید ویندوز خود را فعال کنید.


در این میان توجه داشته باشید که روش فعال کردن ویندوز ۱۰ با ویندوز های دیگر یکسان است و در این بخش می توانید علاوه بر فعال کردن ویندوز خود با آموزش فعال کردن مایکروسافت آفیس نیز آشنا شوید. 

ادامه مطلب ...

ویندوز فلش USB را نمیشناسد؟ (ساده ترین روش رفع مشکل)

آیا هر زمان که فلش USB را به موس، کیبورد، دوربین یا هر دستگاه دیگری وصل می کنید با خطای عدم شناسایی USB توسط دستگاه مواجعه می شوید؟ من بدون پورت های USB نمیتوانم زندگی کنم و در حال حاضر ۵ پورت روی کامپیوترم دارم. بطوریکه میتوانم موس، کیبورد، دوربین، تلفن، پرینتر را همزمان به آن وصل کنم.

برخی از شما که حتی گجت های USB بیشتری دارید، احتمالا یک هاب USB را به یکی از پورت های USB خود وصل کرده اید که در این صورت میتوانید دستگاه های بیشتری را وصل کنید. اکثر اوقات این روش جوابگوست اما برخی اوقات کامپیوتر ممکن است usb را شناسایی نکند. اتفاق عجیب در مورد این ارور (خطا) این است که پورت ها به خوبی کار میکنند، به صورتی که من هنوز می توانستم گوشی ام را بدون هیچ مشکلی شارژ کنم اما نمی توانستم دوربینم را از طریق همان پورت وصل کنم.

بعد از صرف زمان زیاد و امتحان کردن راه های مختلف برای رفع مشکل، تنها یک راه حل به کمک من آمد. ابتدا آن راه حل را مطرح میکنم اما راه حل های احتمالی دیگر را هم میگویم. چرا که ممکن است راه حل اول برای همه کار نکند.

 

ادامه مطلب ...

5 برنامه ضروری که باید روز ویندوز نصب کنید

بسیاری از برنامه هایی که روی ویندوز نصب هستند جایگزین های بسیار بهتری نیز برای آن ها ساخته شده است که بهتر است آن ها را نصب کنید. در زمان نصب یکی از نسخه‌های سیستم عامل ویندوز، نرم افزارها و برنامه‌های پیشفرض زیادی نیز با آن نصب می‌شوند. اگرچه برخی از این ابزارها کاربردهای فوق‌العاده‌ای داشته

و بسیار مفید واقع می‌شوند، اما دسته‌ای دیگر کارایی لازم را ندارند. به عبارت دیگر، دسته‌ای از برنامه های پیشفرض ویندوز را باید با دیگر ابزارهای جانبی جابه‌جا کرد تا بهترین عملکرد و نتیجه کسب شود. 5 مورد از برنامه های پیشفرض ویندوز ذکر شده در زیر را کنار گذاشته و اپلیکیشن‌های نام برده را جایگزین آن‌ها کنید. با کلیک بر روی نام اولین اپلیکیشن، به صفحه مورد نظر برای دانلود منتقل می‌شوید. 

ادامه مطلب ...

ترفند نصب درایورهای گوشی روی کامپیوتر

شما وقتی گوشی خود را به کامپیوتر وصل می کنید متوجه نصب شدن درایورهای گوشی روی ویندوز به صورت خودکار خواهید شد. اندروید و ویندوز را می‌توان محبوب‌ترین سیستم‌عامل‌های جهان در بین کاربران در نظر گرفت؛ به جهت انعطاف‌پذیری سیستم‌عامل اندروید، کاربران معمولا به اجرای عملیات مختلفی در آن می‌پردازند.

  ادامه مطلب ...

۱۰ دلیل برای استفاده از ویندوز ۱۰ — هر آنچه باید در این مورد بدانید

ویندوز 10 امکانات زیادی را به ارمغان آورده است. در این مقاله برخی از مهمترین امکانات آخرین نسخه از ویندوز را با هم مرور خواهیم کرد تا بدانیم چرا بهتر است ویندوز خود را به این نسخه ارتقا دهیم. شاید شما هم شنیده باشید که از نظر بعضی افراد، کار کردن با ویندوز 10 ترسناک است. اما اگر تجربه شخصی از کار کردن با ویندوز 10 داشته باشید، آن تجربه برای شما بسیار لذت‌بخش خواهد بود

امکاناتی مانند سیستم تشخیص چهره، پشتیبانی از صفحه نمایش لمسی، دسکتاپ چندگانه، دسترسی سریع به File Explorer، و حتی مرورگر Edge، تجربه کاربری روزانه شما را از ویندوز بهبود می‌بخشد.

مطمئناً، افرادی که ازWindows Media Center استفاده می‌کنند، با ویندوز 10 مشکل خواهند داشت و برخی از آنها ممکن است نرم‌افزارهای بسیار قدیمی را نصب کنند که دیگر کار نخواهند کرد. یکی از مشکلات دیگر ویندوز 10 ایمنی حریم خصوصی افراد است. اگر دوست دارید، می‌توانید تمام گزارش‌های کاربری خود را غیرفعال کنید. اگرچه برخی از بهترین ویژگی‌های جدید ویندوز را از دست خواهید داد. حتی لازم نیست وارد حساب کاربری خود شوید. توجه داشته باشید که این دسترسی در سیستم عامل Mac امکان‌پذیر نیست.  ادامه مطلب ...